Суббота, 2024-11-30, 1:39 PMПриветствую Вас Первобытный ГОСТЬ | RSS
АЕП

поддержи новый интернет проект


UNICK.BIZ

Меню сайта
Профиль
Привет, Первобытный ГОСТЬ

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Последние ответы
-Подготовка к 1 Апреля (4)[П Я Т А К]

-ПОСЛЕ СЕССИИ ИДЁМ НА ШАШЛЫКИ?!! (16)[П Я Т А К]

-СПОРТ (11)[П Я Т А К]

-G A M E S (2)[П Я Т А К]

-Предложения по разработке нашего сайта, форума (1)[П Я Т А К]

Категории раздела
Мои статьи [3]

Каталог статей


Главная » Статьи » Мои статьи

Кафедра АЕП




 

Ласкаво просимо на  кафедру "Автоматизованого Електроприводу".

 

Наша кафедра готує фахівців в галузі знань 0507 «Електротехніка і електромеханіка»:


•бакалавр за напрямком 8.05.07.02 «Електротехніка»,

•магістр зі спеціальності 8.05.07.02. «Електротехніка».


Для всіх рівнів існує денна і безвідривна форма навчання.

На кафедрі з 1997 року відкрита аспірантура.


У теперішній час на кафедрі є шість спеціалізованих учбових лабораторій по дисциплінам “Електричні машини”, “Електротехніка, електроніка та МСТ”, “Автоматизований електропривод”, обладнаних сучасним устаткуванням, створена філія кафедри на електровозобудівному заводі. Кафедра веде навчальний процес на факультетах електрифікації, безвідривної підготовки фахівців, підвищення кваліфікації, механічному, будівельному.


У навчальному процесі на кафедрі використовуються сучасні стенди з автоматики та автоматизованого електроприводу , де студенти проходять комп’ютерний практикум, на якому одержують навички керування та програмування тягового та промислового електроприводу за допомогою відповідних програм.


Протягом всього часу існування кафедра виконувала важливі науково-дослідні роботи з проблем уніфікації, підвищення надійності та сертифікації електричного обладнання діючого рухомого складу залізниць, розробки елементів привода (тягові та допоміжні машини українських електровозів ДЕ1, ДС3). Керівники вказаних робіт д.т.н. Дубинець Л.В., к.т.н. Безрученко В.М. Професор Безрученко В.М. постійно працює у міжвідомчій комісії по електровозам, які випускаються на електровозобудівному заводі (м. Дніпропетровськ). Результати наукових досліджень втілюються також на Придніпровській залізниці, НВК "Хартрон-Експрес" (м. Харків).

Під керівництвом та при безпосередній участі Безрученка В.М. проведені розрахунки декількох типів тягових двигунів для електрорухомого складу. Дослідні зразки двигунів виготовлені на Смілянському електромеханічному заводі. Випробування цих двигунів, які проведені на заводі - виготовлювачу та на Новочеркаському електровозобудівному заводі підтвердили високу якість розрахункових робіт.

Один робітник кафедри нагороджені знаком "Почесний залізничник", один - лауреат державної премії в галузі науки та техніки.


Кафедра протягом усього часу свого існування виконувала важливі науково-дослідні роботи, основні напрямки яких:


•Підвищення надійності та уніфікації електрообладнання рухомого складу

•Дослідження з метою раціоналізації характеристик та параметрів тягових машин електровозів

•Дослідження систем управління силовими перетворювачами електрорухомого складу.



Ласкаво просимо на кафедру!

Категория: Мои статьи | Добавил: S_S_Kh (2009-10-22)
Просмотров: 879 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 2
1 BIG-D  
0
реклама нах )) гг

2 S_S_Kh  
0
Не повторяйся за Гилевичем. angry А это еще пригодится будущему поколению...

Имя *:
Email *:
Код *:
Наш опрос
Какую из этих игр вы бы взяли с собой в долгосрочный космический полёт?
Всего ответов: 19
Мини-чат
Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0
Я люблю АЭП